Förra veckan uppmärksammade Sydsvenskans näringlivssajt 8till5 lojalitetsprogrammet Membr. I och med det blev Membr som varumärke och tjänst officiellt för allmänheten. Membr ligger mig väldigt varmt om hjärtat då jag är medgrundare och systemansvarig.
Alla som känner mig vet hur kreativ jag är och alltid har många bollar i luften. När min chef och kollega Yngvar Naess på Sting Reklambyrå presenterade idéen för mig om ett unikt lojalitetsprogrammet blev jag helt såld. Sedan dess har idéen långsamt men säkert växt och utvecklats han och mig emellan. Vi är båda oerhört stolta att tagit Membr från litet embryo till en flygfärdig och revolutionerade tjänst.
Membrs huvudsyfte är att gynna den lokala handeln på mindre orter och få den att blomstra igen. Det är inte alltid lätt att konkurrera med de stora köpcentrumen, men med Membr som verktyg kan du öka försäljningen och kundantalet samt bygga långsiktiga kundrelationer.
Förutom att gynna den lokala handeln gynnar även Membr föreningslivet. Slipp knacka dörr för att sälja strumpor eller gräddbullar, eller jaga sponsorer i tid och otid. Anslut föreningen till Membr och ta en del av kakan.